1403-07-13 14:14
63
0
91624
عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان:

حزب‌الله با خون شهدای مقاومت تنومندتر می‌شود

عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان گفت: حزب‌الله اکنون تبدیل به درختی تنومند شده و ریشه‌اش عمیق است تا جایی که باد و بوران توان از پای درآوردن آن را ندارد.

ولی‌الله شهابی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» در خصوص تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در جمعه نصر اظهار کرد: حزب‌الله اکنون تبدیل به درختی تنومند شده و ریشه‌اش عمیق است تا جایی که باد و بوران توان از پای درآوردن آن را ندارد و با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها کمر خم نمی‌کند بلکه باصلابت و اقتدار بیشتری خار چشم صهیونیست‌ها خواهد شد.

وی نقش شهید سیدحسن نصرالله در جبهه مقاومت را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: مقام معظم رهبری در خطبه امروز خود از شهید نصرالله به عنوان شجره طیبه یاد کردند که برگرفته از آیه مبارک ۲۴ سوره ابراهیم ع اشاره دارد.  

عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان ابراز کرد: وقتی خداوند متعال در سوره ابراهیم ع کلمه شجره طیبه را مثال می‌زند می‌فرمایند ریشه این درخت استوار است و عمیقا در زمین فرو رفته و باد و بوران نمی‌تواند او را از جای برکند این درحقیقت وضعیت کنونی حزب‌الله لبنان است.

شهابی تشبیه مقام معظم رهبری را بسیار زیبا عنوان کرد و افزود: شاید با شهادت سیدحسن نصرالله شاخه‌ای از درخت تنومند حزب‌الله جدا شد اما قطع یک شاخه باعث نابودی درخت نمی‌شود بلکه شاخه‌های جوانتر جایگزین آن خواهد شد.

عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و شهید نصرالله و… یک اندیشه و یک تفکر هستند و این مکتب و تفکر نابودشدنی نیست.

شهابی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات امروزشان اشاره کردند که حزب‌الله لبنان با مقاومتشان باعث شدند رژیم صهیونیستی ۷۰ سال به عقب برگردد این درحالیست که حزب‌الله یک دولت مستقل نیست و یک ارتش مستقلی از خود ندارد اما اراده، انگیزه و ایمان قوی دارد که او را اینچنین مقاوم کرده است.

عضو هیأت علمی دانشگاه گلستان ابراز کرد: اسرائیل هرچه دست و پا می‌زند و تلاش می‌کند بیشتر در باتلاقی که خودش درست کرده فرو می‌رود.

شهابی با تاکید بر وحدت ملت‌های مسلمان در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کرد و گفت: معتقدیم اگر همه کشورهای اسلامی ید واحده شوند و در کنار هم بایستند رژیم منحوس صهیونیستی نابود خواهد شد و به زودی نابودی این غده سرطانی را باهم جشن خواهیم گرفت.

خبرنگار: سمیرا رجبی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.